Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr uvedení elektronického nákupního a zábavního centra na trh
Kysling, Jiří ; Mlčoch, Zdeněk (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského záměru uvedení elektronického nákupního a zábavního centra na trh, při zhodnocení relevantních faktorů především z marketingového hlediska. Práce se zabývá zejména mapováním současné situace na trhu, marketingovým průzkumem a  návrhem na vymezení se od konkurence, přičemž také dochází ke zhodnocení projektu z hlediska realizovatelnosti navrhovaného řešení.
Consumer behavior towards trends and innovations in cosmetics
Krajčiová, Ivana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Baracová, Kristina (oponent)
Práce si vzala za cíl vyzkoumat, jak ženské spotřebitelské segmenty reagují na trendy a inovace na ženském trhu kosmetiky v České republice. Po shrnutí zjištění z výzkumů už provedených na toto téma v teoretické části jsou v práci následně odkryté ženské segmenty dle přístupu k inovacím a trendům. Pro segmentaci práce využívá program Data analyser a nejkomplexnější spotřebitelský výzkum v Česku - MML-TGI. Na základě vytvořených profilů segmentů jsou vybrány představitelky každého segmentu pro kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů, který se věnuje jejich názorům na specifické otázky pokrývající hypotézy výzkumu a důvodům stojícím za přijmutím nebo odmítnutím inovací a trendů. Na konci jsou vyhodnoceny hypotézy a prezentována zjištění výzkumu a doporučení pro uvádění inovací na trh pro jednotlivé segmenty. Tato doporučení jsou praktickým přínosem pro značky operující na českém kosmetickém trhu a přidanou hodnotou této práce.
Uvádění zdravotnických prostředků na trh
Dvořáková, Jitka ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Millerová, Ivana (oponent)
Otázky uvádění zdravotnických prostředků na trh jsou díky rozvoji této průmyslové i právní oblasti stále aktuálnější. Přitom jde o oblast málo popsanou, stojí ve stínu známějších a více diskutovaných léčivých přípravků. Správněprávní teoretický rozbor přitom často zcela chybí. Tato diplomová práce si tak klade za cíl komplexně popsat a analyzovat teoretická východiska současné legislativy upravující uvádění zdravotnických prostředků na trh, včetně dalších procesů s touto problematikou spojených. Důraz je kladen na pojem zdravotnického prostředku, odpovědnost výrobce a povahu notifikované osoba. Autorka se blíže věnuje i povaze následného procesu posouzení shody a procesu registrace. Rozebírán je proces notifikace a výjimky z této povinnosti a správněprávní povaha vybraných dokumentů vznikajících při uvádění zdravotnických prostředků na trh. Práce samotná je rozdělena do jedenácti kapitol, přičemž úvodní kapitola se zaměřuje na obecný úvod do problematiky farmaceutického práva, respektive práva zdravotnických prostředků, včetně vymezení základních otázek v práci zkoumaných. Druhá kapitola se zaobírá rozborem pramenů právní úpravy zdravotnických prostředků. Kapitola je rozdělena na prameny práva České republiky, kde jsou vedle zákonů nastíněny i příslušná nařízení nebo vyhlášky, a prameny práva...
Marketingová komunikace Botas 66
Šmída, Zdeněk ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace Botas 66" pojednává o vzniku obuvní značky Botas 66, kterou navrhli dva studenti (Jan Klos a Jakub Korouš) Uměleckoprůmyslové školy. Botas 66 navazuje na tradici na model Botas Classic a v roce 2005 byl zařazen mezi Sto českých designových ikon. Původně nohejbalová obuv se stala předlohou pro novou produktovou řadu. Portfolio Botas se tak rozšířilo o "lifestylovou obuv" určenou do města na běžné nošení. Botas Classic se vyrábí od roku 1966, studenti navázali na dlouholetou tradici, navrhli nové zpracování obuvi a komplexní marketingový koncept. Projekt se zúčastnil několika evropských a tuzemských soutěží, z nichž vyhrál např. ED-Awards nebo Czech Grand Design. Práce deskriptivně popisuje obal produktu (krabici), který je žluté barvy a byla použita při guerillové akci. Místo prodeje (Botas Concept Store) je umístěno na Praze 1 a jedná se o propojení prodejny a výstavní galerie. V rámci komunikačních aktivit jsou rozebrány proběhlé eventy, které Botas 66 pořádal v místě prodeje včetně výstav a akcí na podporu prodeje. Práce také analyzuje vizuální komunikaci včetně loga, použitých barev a grafického manuálu. Ve spolupráci se sdružením Czech Selection se Botas 66 zúčastnil veletrhů v Londýně a Miláně. Obuv je stále vyráběna v továrně Botas a.s. ve Skutči,...
Podnikatelský záměr uvedení elektronického nákupního a zábavního centra na trh
Kysling, Jiří ; Mlčoch, Zdeněk (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského záměru uvedení elektronického nákupního a zábavního centra na trh, při zhodnocení relevantních faktorů především z marketingového hlediska. Práce se zabývá zejména mapováním současné situace na trhu, marketingovým průzkumem a  návrhem na vymezení se od konkurence, přičemž také dochází ke zhodnocení projektu z hlediska realizovatelnosti navrhovaného řešení.
Regulace uvádění zdravotnických prostředků na trh
Litavský, Ondřej ; Vavrečka, Jan (vedoucí práce) ; Štěpánek, Petr (oponent)
Předkládaná práce se zabývá tématem regulace uvádění zdravotnických prostředků na trh, přičemž v tomto směru analyzuje především praktický dopad právních předpisů, které se vztahují k dané problematice. Diplomová práce snaží se zjistit, zda právo skutečně plní předjímané cíle vzhledem k úvaze de lege ferenda. Cílem práce je potvrdit či vyvrátit hypotézu, že regulace uvádění zdravotnických prostředků na trh je dostatečná a efektivní jak z pohledu ochrany spotřebitele, tak z pohledu aktivit dotčených subjektů. Dílčí úlohou práce je potvrdit či vyvrátit, zda je vhodná a účinná dílčí harmonizace podmínek napříč členskými státy EU. Tyto hypotézy jsou do jisté míry navázány na ověření, zda regulace uvádění zdravotnických prostředků na trh plní čtyři elementární cíle. Mezi klíčové cíle této regulace patří zajištění jejich bezpečnosti, umožnění jejich volného pohybu v EU a dále je také potřeba zabezpečit nebo alespoň pomoci tomu, aby spotřebitel nebyl odváděn od optimálního řešení v rámci svého spotřebního rozhodování. Mimo to nemá regulace zbytečně brzdit aktivity výrobců a dalších subjektů uvádějících zdravotnické prostředky na trh a bránit jejich inovativnímu potenciálu. Práce se k některým aspektům současné regulace vyjadřuje kriticky a v závěrečných fázích autor předkládá možná doporučení pro zlepšení současné praxe.
Business Intelligence řešení pro síť čerpacích stanic
Ouhel, Radek ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Práce se zabývá hledáním vhodného Business Intelligence řešení pro analýzu a monitoring provozu sítě čerpacích stanic, které by bylo poskytováno jako komplementární produkt k současnému produkčnímu systému, a přispělo k byznysu zákazníků i poskytovatele tohoto systému. Cílem práce je návrh samotného řešení i volba následné marketingové strategie jeho prodeje tak, aby byly respektovány faktory jako např. současná situace stávajícího sytému, pozice konkurence ve vymezeném tržním segmentu a požadavky zákazníků na toto řešení. K dosažení cíle byly využity poznatky z rešerše literatury zabývající se teorií i řešením projektů Business Intelligence, tvorbou marketingových strategií a analýzou zákaznických potřeb a licenční i cenovou politikou. Dále bylo využito přístupu k interním informacím poskytovatele produkčního software, zejména o struktuře a kvalitě zdrojových dat nebo o složení a potřebách stávajících zákazníků. Přínosem práce je ukázka syntézy rozmanitých interních i externích faktorů, uvažovaných při návrhu řešení. V práci je demonstrováno, že pojem Business Intelligence může ve svém širším pojetí pro určitou skupinu uživatelů představovat podstatně odlišné a netradiční řešení. Netradiční jak z hlediska navržených vlastností a komponent, tak z hlediska nástrojů využitých při implementaci. V úvodu práce je provedena rešerše potřebné literatury a odborných publikací. Následuje teoretická část, popisující obecně principy Business Intelligence, které jsou pro téma práce relevantní. Čtvrtá kapitola obsahuje popis výchozího stavu, kde informuje o vlastnostech a architektuře produkčního systému, zdrojových dat a také o obchodní strategii software Europos. Současný stav, avšak ve vztahu k externímu okolí je popsán v kapitole další, kde je provedena analýza konkurence a tržního prostředí. V šesté kapitole jsou shrnuty poznatky z předchozích kapitol shrnuty formou konkrétních požadavků na formu i obsah řešení. V kapitole konceptuálního návrhu je na základě uvedených požadavků nejprve stanoven rozsah přírůstku řešení a proveden konceptuální návrh. V osmé kapitole jsou vybrány konkrétní nástroje, a následně upřesněn návrh prostřednictvím fyzických datových modelů vybraných komponent řešení. Hotové řešení je popsáno a zobrazeno v kapitole deváté. Práce je zakončena návrhem vybraných kategorií marketingového mixu, kde je rozhodnuto o tom, jak, a za kolik zákazníkům výsledný produkt nabídnout či prodat.
Příprava nové IT služby telefonního operátora
Králíčková, Lenka ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Jergl, Vít (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou uvedení nového IT produktu na český trh. Zaměřuje se na SMB podniky a navrhuje IT produkt určený přímo pro tuto klientelu. Jelikož na trhu žádný podobný produkt není, je v této oblasti obrovský potenciál. Ze zkušenosti společnosti, ve které je IT produkt navrhován, vyplývá potřeba zpracovat kvalitní marketingový mix a strategii, protože je složité nabízet IT produkty lidem, kteří jsou majiteli SMB podniků a příliš nerozumí technologickým aspektům těchto produktů. Teoretická část proto vymezuje hlavní marketingové pojmy, B2B trh, marketingovou strategii, marketingový mix, SWOT analýzu a podrobný popis zavedení nového výrobku na trh, kde jsou vysvětleny rozdíly mezi zaváděním výrobku a služby. Praktická část práce představuje telefonního operátora a jeho největší konkurenty a popisuje stav IT produktů na českém trhu. Dále je v práci vytvořen konkrétní marketingový mix navrhovaného produktu a strategie prodeje. Úspěšnost navrhovaného produktu je zhodnocena rozhovorem s SMB firmou a názorem manažera společnosti, ve které je IT produkt navrhován.
Marketingová strategie uvedení nového produktu na trh na příkladu robotické sekačky Honda
Brož, Ondřej ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie uvedení nového produktu na trh. Skrze analýzu relevantní literatury a studií je z marketingového pohledu zpracována strategie uvedení produktu na již existující trh. Marketingový mix, difuze inovací a pozdní vstup na trh s dominujícím hráčem jsou centrální pilíře této analýzy a teoretické části. Tato teorie je později aplikována na specifický případ uvedení nové robotické sekačky od společnosti Honda na evropský trh. Honda je tradiční japonský výrobce automobilů, motorek, motorů a zahradních strojů a je také detailně popsána v této práci. Aby bylo dosaženo kompletního obrazu situace na trhu, byla také provedena makroekonomická analýza a analýza konkurence společně s možnými výhledy budoucího vývoje na trhu.
Podklady pro právní úpravu managementu chemických látek v ČR: Příprava vyhodnocení připomínek k zákonu o chemických látkách a přípravcích včetně navazujících předpisů
Výzkumný ústav organických syntéz a.s., Centrum ekologie, toxikologie a analytiky, Pardubice ; Mejstřík, Viktor ; Petira, Oldřich
Zpráva obsahuje tři části: návrh Zákona o chemických látkách a přípravcích, Vyhlášku MŽP ČR, kterou se stanoví chemické látky a chemické přípravky, jejichž uvádění na trh je vymezeno zákonem a výběr předpisů ES/EU, které se vztahují k předkládané problematice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.